you changed my life.

Kvällen har varit lyckad fast att den inte började så bra :s.  När jag och Lena skulle dra in till stan för att hämta upp Hannah och Evelina som stog och väntade på kultan, så började bilen att ryka, och då menar jag inte lite hela huven(?) rök som inihelvette, jag fick panik och hopppade ut ur bilen medans jag skrek att Lena skulle slå av bilen. Lena i panik skriker att vi inte kan stanna framför ett röljus, men jag forsätter och skriker att vi inte kan köra när de ryker så där och ber henne stänga av den, tills slut stänger hon av bilen och vi båda står panikslagna framför bilen och vettefan vad vi ska göra. Men som tur var så kom de två gulliga pojkar och hjälpte oss att putta undan bilen åt sidan. Skoja inte vad folk glodde, fan vad arg jag blev!  Lenas pappa kom och de kom fram till att de var hål i slangen med kylarvätskan! Så vi fick ta Lenas och deras andra bil så att vi tog oss ut till boden där vi skulle grilla, basta, dricka, bada med massa folk . Jag själv höll mig bara för grillningen ;D. Men de var som sagt en lyckad kväll . Ska sova nu iallafall är grymt trött och ska upp ganska tidigt, så vi får höraas. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0