Än en gång har en skellefteå resa blivit av! :D

Haha skoldagen var så onödig igår de enda jag gjorde när jag kom dit var att sitta på facebook. När alla gick hem så satt jag och Lena kvar i några timmar för att kommentera Andrés kort på facebook, och japp vi nådde upp till 100 kommentarer. Hahaha vi har fulat oss hela dagen och de har blivit mycket skratt som de alltid brukar bli ;D<3

Efter skolan for ju jag och Johanna och massa annat folk till skellefteå. De var riktigt trevligt. Jag älskar verkligen hockey så jävla kul, synd bara att luleå förlorade men de förvånar nog ingen! 
Aja Den där mackan var ju en upplevelse i sig om vi säger så, och jag tackar gud för att vi inte betalade 25 kr för den! haha. Nämen de var faktiskt riktigt kul att få umgås med Johanna igen <3

Luleå gör 1-1 alla ställer sig upp utan jag. Johanna kollar konstigt på mig och säger sedan
- eh ska du inte ställa dig upp?
hahahahaha helvette så då vr jag tvungen ställa mig! 

Nä nu ska jag in till stan och lämna in min tatuering som jag ska göra i morgon vi syns ;D


Kommentarer
Postat av: Engberg

inte okej att skriva så mycke :P

2009-11-25 @ 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0