Delete.

Vet inte riktigt vart jag ska börja har försökt snart i 15 min men har bara tryckt på delete knappen, och allt har bara försvunnit. Så önskar jag att jag hade kunnat göra med den här dagen, bara deleta den från mitt liv. Bara glömma de och gå vidare som att inget har hänt. Men nej självklart kan jag inte glömma de. Självklart var de tvungen hända just mig, men är jag förvånad? nej inte ett jävla piss.. Fan vad jag hatar skolan, fan vad skolan kan förstöra en bra dag, fan vad man kan må dåligt av skolan, fan vad jag hatar skolan. Jag och skolan, nej vi går verkligen inte ihop. Vi måste ju vara de mest opassade paret någonsin. Allt känns så jävla jobbigt just nu, och bättre blir de inte av att alla lärare vet typ om de också, idiot!..  vilket jävla skit! nää de här ska fan inte få förstöra min dag, nej aldrig ska ta mig en dusch och börja små fixa mig för ikväll blir de att förlora några hjärnceller !

Jag måste ju ha världens bästa pappa, jag skulle allvarligt inte klara mig utan dig, efter allt du gjort för mig Du är bäst <3
De som tynger mig mest är att jag alltid gör er besvikna, och har alltid gjort. Förlåt..

..och Lena du vet redan att du är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: LENA

DET VAR INTE DITT FEL!!!!!! <3

2009-11-27 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0