Den glada Sara is back! ;D

Jag skulle ju då till öppet hus men de blev massa gorm så gick på stan med min mamma. Kan ju tala om för er att jag blev KÄR. Jag hittade världens snyggaste skor.  Dom kostar 650 kronor, mamma sa att hon kunde sponsra med 200 kr, så måste bara fixa 450 kr till. Tror mormor också var lite sugen! Nä vi får se hur de går vill verkligen ha dom. Fast att dom var för stora! De kan göra mig jävligt irriteande att dom inte har damskor i 35, helvette! 

Aja sen kom pappa, Ingela och min lillasyster in till stan och vi åt lunch tsm, orkade dock bara en halv hambugare igen.. och nu känner jag att spyan är nära... När fan ska de bli bra? Förut kunde jag äta ett orginalmål nu orkar jag ett halvt minimål :o!....  

Nu snart ska jag iallafall ta bussen till Sunderbyn sen drar jag och åberg till Boden och kollar när Per spelar match. De blir nice. Sen hem och umgås med Lena! (y).

Du hade rätt Per. Halsen är bra idag. Och idag är de första gången på hela veckan jag känner mig hur glad som helst. Helt galet, länge sen jag kände så här och jag har saknat de!!

PLUS att jag fick 300 kr att tanka min bil för av min låtsas mamma. Så nu går inte Gula faran på ångorna ;D!

NU BUSSEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0