keep your head high

Sitter och pratar med Auland på msn om gårdagen, och man kan ju inte annat än skratta åt den! Har fått veta saker som jag inte riktigt lagt på minnet och glömt bort som hände igår ;).
 Fick ju även veta detta!

SaraaaL.blogg.se // säger: - jaja men jag spydde då inte iallafall ;D
auland säger: - nää men big brother gjorde det,, han tränade säkert på att spy nu om han ska söka till dokusopan... prova hur det känns att trycka fingrana i halsen man måste ju prova allt hahahahhah
SaraaaL.blogg.se // säger: - Va, spydde per:-O? HAHA;D
hahahahahaha ja precis de är säkert så ;D
auland säger: - jopp det gjorde han..
SaraaaL.blogg.se // säger: - HAHAHA fan vad kul fan vad jag ska reta han ! ;D
auland säger:-han sa åt mig helvete vad det snurrar ska fan bli nyckter och spy..
auland säger: - var och kollade på gräsmattan det var då mat räster och helvete kvar.... huvvavvvava

HAHA tror de var någon som var lite full ;)
Nä nu ska jag gå ner och hämta en cola innan jag lägger mig och ser film, puss!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0