Kåt i tatueringar!

Försökte verkligen tvinga i mig lite mat ikväll eftersom jag måste tvinga mig upp till skolan i morgon, men de kunda jag ju bara glömma de kom upp lika fort och jag började bara att må sämre! Men what to do, jag måste till skolan i morgon är tvingad av Maja Lampinen! Måste till och med vara med på idrotten, får se hur de går efter 4, 5 dagen i morgon utan mat... Mamma hatar de.. 

har iallafall spenderat min dag och kväll i sängen. Suttit och kollat runt på tatueringar. Gaah blir helt galen när jag gör de. Får bara mer och mer idéer hur jag vill göra :D:D:D. Är grymt sugen på att göra en tatuering på tungan, låret, armen. Men jag ska först och främst göra min nya tatuering nu som antingen kommer att sitta i nacken eller på skuldebladet, har inte bestämt mig än. Plus att jag nog ska skriva nå :)!  Sen efter de så ska jag bygga ut den jag har på höften och göra klart den jag har på vaden. Gaah vad jag längtar vill bara göra allt nuu!!  men då vare ju de hära med pengar.....   Men de fixar sig på nått sätt :)!

hur snygg är inte den dära tatueringen :o , om inte jag redan haft en på sidan hade jag gjort den där nu på en gång :o, nästan så att jag tänker ta bort den och göra den hära :o!  dock så hade de varit finare om blomman längst upp var utslagen men de går ju att fixa ;p! Vill verkligen ha den :O!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0