Falconsoffan hos Per!

Lena jag vet att du alltid ha velat se ut som mig ;) hehe.

Vaknade kring 12,  käkade tacos till frulle innan jag drog mig till gymmet och tränade! Sen hem och stress dushca och fixa mig lite innna jag drog till Per där Åberg också var! De blev att se hockey Luleå - Linköping. Jag ösnkade att jag inte hade sett de. Så förbannat sämst Luleå är, lika att lägga ner laget! 

Sitter och chillar hos Per medans nukkorna äter våfflor. Senare blir de nog att hyra någon bra film att titta på, fast man vet aldrig hur kvällen slutar ;)!

Hahaha kan inte sluta tänka på killen som gjorde bort sig på msn igår, fyfan! :'D!!!

Nä tror dom är klara nu, vi ses bye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0