HELGEN!

Fredags:  Lena kom och plockade upp mig vi for och hämtade upp André. Var inte på så himla bra humör som ni kankse märkte i förra inlägget så dom ville få mig på bättre humör. Vi tog en spontan tripp till Gällivare och ja haha vad säger vi om den resan och händelsen där borta? De var en sjuk resa som ingen av oss kommer att glömma! Men nog fan lyckades dom ändra mitt humör och tänka på annat, oja! (y) :D

Lördags: Jag och Lena stressade sönder. Så mycket som vi han på en sån liten stund är ju helt omänskligt! Men på kvällen blev de iallafall Farmen, sjukt bra musik och mycket folk. Jag gillade, de var kul. Kankse spårade lite men haha sånt som händer!

Söndag: Vaknade upp hemma hos Lena vi for till boden och hämtade våra saker som vi lämnade igår. Stannade dock kvar i boden hos Adam. Mysigt som alltid. Fan vad jag har saknat att bara ligga och mysa med honom! <3 Kom hem för en stund sen. Känns konstigt att sitta helt själv på mitt rum. Har inte varit hemma på hela lovet. Men lovet har varit sjukt roligt med sjuka händelser ;D!

Låter bilden tala för i fredags haha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0