Jag behöver dig för att må bra!

FAN  andra dagen jag fösover mig...
Denna morgon blir jag väckt av Lena som ringer och frågar vart jag håller hus. Eftersom klockan redan var 8 och np provet började kvart över så tänkte jag att de är lika att somna om, pinsamt att komma försent!  Så vaknade igen klockan 14 :).  Har legat i sängen sen dess men känner att de är dags att kliva upp och fixa sig lite. Ska äta middag hos mormor, men hade ju inte tackat nej till att äta maxmat, är så förbannat sugen. Snart har de fan gått en vecka utan max :o... Sen efter de bli de att fara på bio med favorittjejerna och se 2012.   As länge sen jag var på bio och jag kan lova er att jag ska köpa massvis med smörpopcorn :')  ska snylta lite pengar från mormor !  Aja nä måste skynda mig nu skriver efter bion.  Hejdå  pusss.

Jag förstår mig inte på dig, men jag bryr mig inte för jag saknar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0