Luleå - Skellefteå 1-1 ! ..

Imorgon kommer mamma att ringa och ja... jag vet inte vad jag ska ta mig till....

Håller med Lena
Idag har de varit en skitdag. Började ju med av att drömma den dära jobbiga drömmen, sen regnade och blåste ute, sen beep testet på idrotten men jag var lite små "sjuk" så ska göra de på fredag ist, döda mig.. Aja sen var de jobb som gällde och jag måste faktiskr erkänna att idag var den första gången jag någonsin längtade till att jobba ! Fast att jag klagade lite men man tänker som inte på allt skit. Man har fullt upp med att jobba, klaga på att man inte orkar vara där och vill hem och sova, äta smörpopcorn, vara arg på alla småfjortisar och jobbigasmåkiillar som ber om vatten hela tiden och skratta! Men gode skönt var de när man kom hem och la sig i sängen, underbart! Och bättre blev de när jag fick ta hem en stor påse med smörpopcorn, awsome!! Så ni kan ju gissa vad jag gör just nu ;) hehe. Nä nu ska jag hoppa in i duschen, och Per sluta tänk snusk, hahaha!! Vi ses puss!

Jo måste bara få nämna att jag och Lena gjorde ju fullkomligen bort oss idag, men är de ovanligt?
haha åH! ;p

att du aldrig kan förstå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0