Maxmat och Johan Falk! (y)

Fick ju då STOR främmande av Åberg och Per. När jag öppnar dörren så ger dom mig en maxpåse och säger vsg. Då har dom svängt förbi max och köpt ett minimål till mig. De var ju nästan så att jag blev tårögd :') orkade dock bara halva hamburgaren och något pommes, men dessto gladare blev Åberg som tog resten ;D haha.  Nämen hur jävla gulligt var inte de? :').  Dom tänkte verkligen på lilla mig, och Per som har tjatat mycket på att jag måste äta för att bli frisk, haha nä de gjorde ni bra grabbar (y) :D  Efter att vi hängt ett tag hemma hos mig drog vi till Åberg och såg nya Johan Falk filmen. Men vi måste nog se om den för att jag fattade inte så mkt plus att jag var tvungen att hålla vissa vakna! ;D Pappa kom sedan och hämtade mig och nu sitter jag här klockan är över 02 och känner att jag måste sov eftersom jag ska på öppet hus i morgon.

Känner att jag har börja få ont i halsen nu, mår fortfarande illa men pallar fan inge mer, nej jag ska bli frisk! 

Jag:
- Åberg sover du ?!
Åberg: - ehm nej jag blinkar bara..
HAHA SÄMST!

Lena gissa vad jag sitter och ser på just nu :o BILEN SOM KAN PRATA :D:D:D:D:D! svin länge sen jag såg de :')

Nä nu sova, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0