Nattinatti :)!

Åh herregud vilken kväll :o...
De började ju då som sagt hemma hos Per där jag Per och Åberg såg hockeyn sen gled Auland förbi och umgicks! Vi for och hyrde film och köpte gosaker! Sen vidare hem till Per igen. Där vi började slå på  filmen. Vi såg ett tag innan vi slog av för att den var så dålig, förutom den äckliga lillapojken.... Så vi laddade ner paranormal activity, de var då allt började.... haha nämen de är en sjuk film!  alla låg ihop pressade i sängen förutom Auland som chillade på golvet! haha.  Vi fick rysningar för att den var så grymt äcklig. De som gör den mer äcklig är ju att den är SANN!!!!!!! nää fan också kan inte sluta tänka på de ååh. Men inte mer med de efter filmen så ska vi ju självklart fara ut och köra bil i skogar och skit mitt i mörkret, de gillar vi inte! Var så förbannat rädd, bättre blev de inte när dom skrämde upp mig... De slutade iallafall med att vi tände en brasa i någon stuga där vi satt och pratade osv, myspys de enda som saknades var ju korvringen eller hur grabbar ? ;D hahaha de får vi ta nästa gång! Mycket lyckad kväll (Y) ;p

Nä nu pallar jag inte skriva nå mer ska lägga mig och försöka tänka på nå annat så att jag kan somna! De är en lång dag i morgon. De som står på listan är
-Träna
-Städa
-Fota!

Sovgott pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0