Sometimes we need to let them go.

Efter många om och men så somnade jag igår !
Känner att jag måste ta tag i mitt rum men jag orkar inte. De är hur stökigt som helst ligger kläder utspritt över hela golvet, yey underbart! Hur lyckas jag? jag lovar alltid mig själv efter attt jag har städat att jag aldrig mer ska stöka till de för att jag inte orkar städa, men de hinner bara gå några dagar innan de ser likadant ut igen.. och bättre blir de inte av att jag är sjuk heller, eller håller på att bli iallafall. Har svårt att andas, känns som att mina luftrör är som sugrör!.

Hur ska jag orka städa med världens jävla träningsvärk?...........
Nä ska gå och äta nå sen blir de att försöka ta tag i rummet! Bye

Jag finner fan inga ord längre, jag är bara så besviken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0