sömnbrist!

Igår (onsdag) så jobbade jag och Lena i turbofart, men ändå blev vi kvar i skolan till klockan 17.00.. Vi gilllar skolan helt enkelt! (y). Efter att jag kommit hem från skolan och ätit lite for jag till Adam! Vi mös på och umgicks med lite folk, de var niice! Var inte i säng förrän vid 5(?) på  morgonen men de var de värt, haha! Trode de var ett skämt när klockan ringde 07.30..... Var hur jävla död som helst ville bara ligga kvar och mysa som alltid. Men jag kämpade mig upp och for till skolan. Nu sitter vi på NSD och .... ja vad fan gör vi? pratar, dricker varm choklad och bloggar, yey!  Är så förbannat trött och sliten så jag tror jag går i sömnen eller nå!  ojoj.

Aja har beslutsångest om vad som händer ikväll, kankse far tilbaka hem till Adam. Vi får se hur jag gör. Nått som är säkert är iallafall att jag behöver SÖMN!! :p Nää nu ska jag forsätta sittta och dricka varm choklad, byebye!

A.E <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0