SöNdAgShÄnG @ my place ;p

De blev söndagshäng hemma hos mig denna söndag. De var jag Per och Åberg!
De blev som en vanlig söndag vi chillade framför TV:n sen drog vi till kvantum och köpte glass! och sedan tillbaka i sängen framför TV:n. En skön söndg helt enkelt ! ;p.  Dom for bara för en liten stund sen så ligger helt ensam i min säng. Åberg gjorde ett försök att gömma TV-kontrollen men tyvärr jag hittade den Åberg ;)! Mig lurar du inte.  Nä de kanske är dags att försöka sova, fast att jag känner att de inte kommer gå. För många tankar :/...
Aja de är väll värt ett försök, puss.

Åberg: Per ska ju vara med i big brothers
Jag: jaså vadådå?
Åberg: För att han tycker om när andra kollar när han knullar!
HAHAHAHA så satans bra ! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0