still fighting!

Söndagen: Var en kämpig dag försökte verkligen överleva den, och de var nästan så att jag var nära på att ta självmord, så dåligt mådde jag när jag vaknade! Drog på max med Tove, men ångrde de lika fort efter att jag ätit upp allt och kände hur illa jag började må igen! Gled hem till Tove somnade i hennes säng, blev väckt av massa nukkor som kom in skrikandes, inte okej! Försökte ändå att sova vidare. Men självklart ska Per och Åberg börja nukka sig! Så de blev ju självklart krig som vanligt! De är inte okej att hoppa på någon som inte mår bra! helvette. Haha aja nämen de var som sagt en kämpig dag, men jag lever.

Måndag: Hade bara religion sen slutade jag, idrotten blev inställd vet ej varför men jag klagar inte! :D. For då in till stan och gjorde lite ärenden ;D.  Har äntligen gjort de jag aldrig trodde jag skulle våga göra, woho! For tillbaka till skolan hämtade upp Tove och vi for och tränade, hurtiga som vi är ;). Nu ligger jag i min säng. Ska gå och popca mig lite popcorn sen försöka göra bort lite skolarbete.

hm, åh vad arg jag bli..

ta mig tillbaka till sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0