hehe Pello.

okej då var vi hemma från Pello.
Jag vet allvarligt inte vad jag ska skriva om de. På så lite tid har så mycket hänt, allt man inte trott har hänt! Att tänka tillbaka på allt får man sig ett gott jävla skratt!  Okej om vi ska sammafatt lite av dessa två sjuka dagarna så har vi:
- Druckit ÖL, SPRIT, CIDER. Allt med alkohol i!
- Krigat i snön (jagochåberg)
- Kört bil ...... fulla
- Spillt spya.................
- Tagit för fula kort.
- VISSA har gjort bort sig mer än andra! haha.
- Blivit för fulla
- Dansat
- Hållt på krocka med två älgar plus en bil! (a)
- Skattat skrattat skrattat!
osvosvosv de finns så mycket att skriva och ja nä, haha!  sjukt sjukt sjukt!  De kommer att komma bilder sen, de kan jag lova er!


Nu måste jag och hjälpa Tove hon har en jobbig situation! 
Tb säger:
pallar inte barn, det är inte rätt dag för att ha irriterande ungar springandes i sitt rum


Kommentarer
Postat av: hannnad

hahaha jag har ju träningsvärk i magen av allt skratt!!

2009-10-29 @ 20:22:43
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: SL

Jag med ! haha de är därför vi inte har gått upp nå i vikt av alkoholen för att vi har skrattat så mycket ;D haha

2009-10-29 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0