Men shut the fuck up

Haha min kära vänn Hanna Drugge har berättat att man kan spåra anonyma kommentarer! haha detta ska bli hur kul som helst, haha jävla töntar som inte klarar av att stå för vad ni tycker! Fast de var faktiskt länge sen jag fick någon dyg kommentar men jag har ju flera att kolla upp de är ju nått som är säkert ;P !

Dagen har varit bra :)
Jag och lena har fulat oss som vanligt men de sjukaste var ju när vi var på svenskan, vi dampade lite som alltid när vi efte ett tag hör hur våran lärare säger "Men shut the fuck up"! hahaha hur chockade vi än blev kunde vi inte låta bli att skratta, vi tyckte de var hur kul som helst. Den dära Johan Aasa han är en riktig kille de ! 

Nämen annars har dagen varit bra de dära med noas ark ska vi nog inte änns nämna om ;) Alla kan ha lite fel någon gång (a)    Nä nu måste jag skynda mig ska tydligen på plannja med nukkorna. KUL ATT MAN HAR EN EGEN VILJA HÄR I LIVET JAG HATA PLANNJA men de enda tove sa var "VI KOMMER KLOCKAN 6" så de är väll lika att kämpa sig dit, haha. Sen blir de hertsömys med film osvosv ;D blir nog bra ändå ! Men måste fixa mig nu så skriver sen, pusspuss :)

A.E <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kollar man upp de? :)

2009-10-02 @ 21:34:31
Postat av: Kungen.

Spoila inte min identitet nu bara!

2009-10-05 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0