This is who iam and im hurting you.

Okej kom nyss hem från Tove vi har haft lite fredagsmys, jag, Tove, Åberg och Per. Vi har sett Johan Falk, satan vad bra dom filmerna är jag allarligt dör! och Frank fysatan vad snyyggggg kille :o !. Nu sitter jag bara här hemma, håller på att somna men måste försöka hålla mig vaken för ska hämta upp fylle Adam inne stan eftersom han är på Cleo, där jag också borde ha varit, meeeeen så blev de inte! Sen blir de direkt i sängen. Är så förbannat trött..

Börjar även bli lite orolig över min vänn Lena. VARFÖR SVARAR DU INTE ?!
Åh nej fick värsta bilden framför mig när du ligger däckad i ett dike. Nää gud vad hemskt!
Hoppas du mår bra iallafall! <3 :)

Nä nu ska jag försöka roa mig med någonting annat innan jag somnar! Puss


Kommentarer
Postat av: hannnad

ÅÅÅÅHHH pallar ej att ni har spanat på frank :(

2009-10-24 @ 01:43:02
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Hallå sara, hur spårar man anonyma kommenarer?? För att ta reda på vem som skrivit alltså :P

2009-10-25 @ 11:38:31
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0