alkohol är skit

haha nää de var jag inte kungen, jag vettefan vart jag försvann sen ;p!

Ja går kvällen var grymt rolig de började på karlsvik med mat och massa roliga lekar, min grupp uppträdde spice girls, klädern åkte av haha. De var grymt kul :D! Sen så for vi vidare till Allstar sen... haha ja vad fan hände sen?  Måste iallafall säga tack till Lena, sofia och ja komme inte ihåg om de var någon mer där men tack! <3.  När jag kom hem så måste jag ha hett sönder mitt tangentbord, för visa knappar är åt helvette, inte fan kommer jag ihåg att jag dampade på de igår? :s .. Hm aja ids inte skriva mer, grymt jobbigt när de knappt går, sen ska jag även iväg nu och se när min lillebror tatuerar sig pluss att jag ska boka en tid till mig, woho =D ! Nä ska dra hejs.

Fyfan vad jag mår dåligt, hur fan ska jag överleva denna dag, pallar fan inte....
alkohol är skit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väx upp?!

2009-09-05 @ 13:06:27
Postat av: hannnad

Asså Sara.. seriöst, du kanske borde tänka över dina alkoholvanor? Det är inte normalt att vara lika svinigt full varje gång. Du förstör kvällen för både dig själv och andra. Du är 18 år, du måste ju ha lärt dig vid den här åldern?

2009-09-05 @ 15:23:23
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0