Party Party!

Aja från spöken till jobb från jobb till fest!. For då inte till skolan, drog och jobbade ist klockan 8. Vi har städat städat städat, sprungit omkring, dela upp alla varorna osv osv. De har varit så stressigt så jag vet inte vad!  Men de är väll ändå hyffsat klart nu ändå resten skulle vi ta i morgon :) Men är heelt slut i kroppen nu.  Efter jobbet for jag iallafall och hämtade upp Tove vi for och handlade eftersom vi bestämde att vi ska laga mat (tacos), basta fixa oss tsm. Eftersom ikväll är de fest ;D ! Är taggad till tusen känner att de här kommer bli en riktigt händelserik och sjuk kväll! :D:D. Nä nu ska jag packa ihop mina saker och dra mig till Tove.

eh vad hände nyss?
Min mormor ringde och frågade om jag behövde pengar för att jag ska ut. Så jag fick 200 kr av henne :O haha GLAD SARA !!! :D

nä nu ska jag dra mig ha en bra kväll alla alkisar så ses vi på cleo ! :D

tove ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: tb

inte ok att du lagt ut denna bild, haha

2009-09-26 @ 11:22:34
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0