We are fighting for nothing

haha klart vi gör kungen ;D!, snart kommer våran nästa film, haha!

Igår blev de häng hemma hos Tove. Kan ju tala om för er att jag aldrig någonsin varit med om den tortyn som jag gick igenom igår, fyfan de var de sjukaste! Jag såg typ ljuset i tunneln.. Ni ska få igen Per och Åberg och även Auland! när ni minnst anar de, då jävlar! Jag och Tove har grymma planer på G!  Vi for även ut och lekte med döden alltså till lövskär.. Jag fattar inte varför vi alltid far ut dit, någon dag kommer de fan att hända något. Igår var de fan en varning när bilen kom :o!  Aldrig mer dit okej?..  Jag Tove och Åberg däckad i Toves säng medans Per och Auland drog någonstans och kom tillbaka kring 2 eller nå? Dom drog, då bäddade jag och Tove ner oss i sängen och somnade fortare än någonsin!

Just nu är jag hemma ligger i min säng medans Tove är och blir daskad! . Vaknade inte på rätt sida i morse :/..
De var länge sen jag kände mig som jag gör just nu, och jag hatar de mer än någonting annat.. fan! Finner inga ord :/   Lägtar till söndagshänget hos Tove med nukka gänget, då kommer nog humöret stiga :)!

10dagar <3..

Jag älskar dig Tove Barsk, du finns alltid där <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0