En oförglömlig kväll!

Alltså hahaha Lena... VAD FAN HÄNDE?!
For ju då som sagt till Lena igår och de blev mycket skratt, skrik och även gråt! En kväll vi sent kommer att glömma! haha oj oj!.  Gårkvällen  fick mig även att inse att du har så jävla rätt i allt du säger HannaD och jag känner mig så jävla mycket starkare nu än jag gjorde igår, och de känns så jävla underbart, fattar inte hur de kunde börja kännas så bra bara efter en dag, haha eller jo jag vet nog, men de är min och Lenas lilla hemlighet ;D!  Haha aja nä nu måste jag gå och fixa klart mig, för ikväll blir de ännu en underbar kväll. Vi ska ha skräckfilmsmaraton. De kommmer bli hur nice som helst! :D(y) Så ska skynda mig nu innan Lena ringer mig. Hopppas ni får en bra kväll för de kommer jag absolut att ha, fast vet dock inte om den kommer att väga upp de som hände igår men de kommer nog inget :o! haha men de kan vi Leva med visst Lena ;)!

Jag har nog världens bästa vänner, utan er hade jag fan inte klarat mig! <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Sara.. Inget kommer någonsin slå gårdagen! Synd att vi liksom uppnått "det bästa i livet" så vi har som ingen anledning till att leva längre.

Somsagt. Det hade vara lika att köra av bron! haha!

2009-09-12 @ 15:17:02
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: SaraL

haha jag vet du har så jävla rätt så de är sjukt. De är lika att låta mördaren ta oss inatt! Vi har inget att leva för!

2009-09-12 @ 16:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0