:|...

Jag måste på allvar flytta från min pappa, nu har de fan gått övergränsen :o...! Som ni kankse har läst tidigare så har jag ju skrivit att de spökar hemma hos min pappa att man hör massa saker osv, min låtsas mamma och min bror håller även med mig för dom har hört samma saker. Som när man står inne på toaletten där nere så hör man allltid att någon hoppar/springer/går på övervåning, fast att ingen är där?.. Ibland när man ligger i sängen och ska sova kan man höra hur någon går upp och ner i trappan osv.. Men iallafall igår. Min lillasyster bestämde sig att sova uppe i sitt rum, pappa är borta, min bror är borta och Ingela sova så jag är helt själv som är vaken. Sitter i vardagsrummet och ser hockeyn. När jag plötsligt hör hur någon går ner för trappen. Man hör de sjukt tydligt också!  Ni vet de hära ljudet när småbarn bara brukar ta ett trappsteg åt taget.. Men iallafall så sluter de låta, jag antar att de är emmeli så jag ropar på henne men får inge svar. Så jag går dit och kollar men ingen där?.. Jag går upp i Emmelis rum och där sover hon (hon snarkar) Pappa kommer hem så tänker inte mer på de. Går och lägger mig och sen när jag vaknar upptäcker jag ett handavtryck på min arm :O!!!!!!!! jag börjar mäta om de kan ha varit mina händer, men icket dom var för små för att passa in på märket . Tog självklart kort på de så ni ska få se! Men de var så sjukt obehagligt för de är inte min hand... jag palllar fan inte bo kvar längre.. Sover nog hos Tove resten av helgen, that´s it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med bilden du sku visa?

2009-09-29 @ 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0