häng med nukka gänget

Blev inte alls som planerat igår haha. Efter massagen for jag förbi Tove där åberg, per och alex var. Min tanke var att jag skulle fara dit bara en snabbis för att säga hej osv sen skulle jag fara hem och plugga. Men icket! De blev att jag stannade där lite längre. Vi såg någon skräckfilm sen drog vi och åt på marre, eller de var bara jag som åt, hehe ;p.  Sen vid 12 någon gång for alla hem och då var de bara jag och Tove kvar. Vi for hem till mig och hämtade min läxa eftersom Tove lovade att hjälpa till med den. De började bra men slutade i katastrof! haha nämen vi kan säga att vi blev lite väl övertrötta, vi skrattade precis åt allting. Jag sa till Tove att jag gjort en fråga av fyra frågor, och fyfan vad vi skrattade, de var helt galet, de var verkligen kramp varning.  Min fråga är vad var de som var så kul med de? ;o. Haha aja nä vi hade iallafall grymt roligt, och vi somnade väll där kring 3? Vi ringde även till Åberg och sjöng lite låtar, haha vad fan hände med de egentligen?

Nu sitter jag hära och ska snart fara upp och hämta Tove, har varit hem och  duschat och så. Fast innan vi drar till skolan ska jag hämta ut min nya mobil som kommit =D=D=D=D=D GLAD SARA !!!

De är skönt att ha dig tillbaka Tove. Har saknat våran opera i bilen, alla hårda tag;), fest i ditt rum och alla jävla skratt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0