hm..

Att du änns har mage att skriva sådär efter allting?
Om de nu hade varit så, hade du aldrig ALDRIG någonsin behandlat mig som du gjort/gör..



<toveb säger:
det gör ju inget om jag hamnar i fängelset, huvudsaken du kommer ikväll

haha Tove har ju kommit hem nu, och hon har saknat mig så mycket så hon hade kunna sitta i fängelse :o
Frågan är om man ska bli rädd elelr om man ska ta de som en komplimang? ;)


..jo och Ida du vet att vi finns här för dig! Killar är IDIOTER, och dom fattar inte att vi också har känslor, och dom som gör de skiter ändå fullständigt i de!..

Nu måste jag skynda mig till min tränare, bye!


Kommentarer
Postat av: IdaLarsson

love u. <3

2009-09-13 @ 21:31:32
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0