I don´t wanna lose you.

haha Åberg du ska alltid hålla på kaxa, snart kommer jag fan och jagar dig med bilen! ;p

ändrade planer inför kvällen, tyvärr :/. Blir iinte att fara till A, känner att jag verkligen inte mår bra, känns som att jag har feber och att mitt huvud ska sprängas, känner mig helt lost :s.. Men de kan ju också bero på att vi inte sov så mkt inatt, hehe;)  Pluss att han redan ligger och sover, så de blir en annan dag. Maybe tomorrow (y):). Aja har iallafall färgat håret och ja... lite för mörkt men de ser bättre ut än vad de gjorde tidigare så jag är nöjd :). Fotbollsmatchen ska vi inte änns prata om, men blev så jävla grymt sugen att spela så de var galet. Så har bestämt mig att jag ska träna på måndag, känner mig taggad. Dock bara två problem, de första är foten fortfarande så svullen så att jag inte får i den i fotbollsskon, före andra så kan jag inte springa normalt utan att de gör ont. Mamma envisas om att jag ska fara tillbaka till sunderbyn, men ja nä vi får se. Känner verkligen suget av att träna!!!!! :o.

Nä nu ska jag knarka i mig några alvedon, krypa ner i sängen och slå på en film, ska bli så underbart !
- saknar dig redan, de är fan sjukt :s...


Kommentarer
Postat av: Åberg

Höhö, gula faran hinner inte ikapp ;)

2009-09-03 @ 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0