I feel so high.

Festen igår, HAHAHA bara att tänka tillbaka får mig att skratta. Jag och Tove är fan inte okej, USCH!... Jag mår illa..  Aja de var faktiskt en rolig kväll! (y)  Var tvungen vakna tidigt eftersom jag skulle jobba, jobbigt som fan.. Toves lycka var nog när jag redan hade hämtat ett vatten glas på morgonen, jag såg verkligen hur glad hon blev haha :') 

Har då jobbat från 11.30-19.30, och ni kan ju förstå hur jobbigt de har varit. Eller nä ni kan fan inte de, de är bara dom som jobbade som kan förstå. De har varit kaos, men tyckte ändå att vi lyckades bra fast att vissa saker inte funka osvosv:). Har så förbannat ont i mina ben nu så jag skulle allvarligt kunna döda mig själv.. Match igen på måndag, bara att bita ihop!... haha nämen de har faktiskt varit kul, de blev mycket skratt! :'). Men jag saknar Calle :/.. kom tillbaka!  Aja nä nu ska jag fara och äta på max sen blir de hänga gäng hos Tove, per och svikar Åberg skulle komma, myspys :)!  Vi ses

puss snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0