Inte en bra morgon..

Men lilla Sofia hur fan ska jag kunna veta att de är moses som ligger i korgen :o?! haha
.. och Jessika inte okej! haha, jag är ingen alkis, ditt lilla sär ;p!
INTE EN BRA MORGON...
verkligen inte, har stressat som fan hela morgonen hämtade upp Eric och for till skolan i fullfart. Väl framme i skolan då jag ska kolla vilken sal vi har lektion i så ser jag att vi börjar 10, JA MEN GRATTIS SARA..! helvettte vad less jag blev, inte blev de då bättre när Eric bara skrattade åt mig, nästa gång lämnar jag han fan efter vägen! Jahapp så vad fan gör man nudå en timme kvar... ååh jag är hur hungrig som helst , han ju fan inte äta frukost i morse för att jag stressade som fan.. Nä ska väll gå och läsa igenom papprena till provet som jag ska ha klockan 15.00 idag, men jag säger bara lycka till för jag har fan inte läst ett piss, lyckat.. Nä ska fan börja sköta skolan, de är fan dags nu. Fast jag börjar nog på måndag, man kan ju inte börja mitt i veckan eller hur ? :p
Efter skolan ska jag och ................ ;) sen så ska jag fara till min gammelmormor och äta middag och umgås.
Sen blir de filmning för hela slanten. Hoppas bara mitt humör har ändrats till dess för just nu är mitt humör på noll, och allt är DITT jävla fel..
fyfan finner inte änns nå ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0