Kommer du föralltid att finnas där?..

Söndagshänget hemma hos Tove igår var lika roligt som alltid, fast har dock fullt med blåmärken på min kropp, HMM UNDRA VEM JAG HAR FÅTT DOM AV!!.. haha. Nämen de vart hårt men trevligt ;) de gillar vi ;D.  

Skolan idag var chill, direkt efter den for jag och jobbade. Underbart med en till vinst till Luleå :) (y)
Har gjort illa mig för många gånger idag på jobbet :O! klämt mig TVÅ gånger på sammaställe, fast att jag lovade mig själv att efter första gången skulle jag vara mer försiktig för de gjorde så förbannat ont, men ändå lyckas jag att klämma mig igen, woho underbart !

Nu ligger jag i min säng och är helt död efter jobbet så ska krypa ner och hälsa på john blund :) Hade bra PUSS

HAHA ingen kommentar om denna bild ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0