Min sjukdom heter latmasken!

okej ändrade planer. Blir att fara till Sofia i Boden snart med vissa av tjejerna. Pluggningen får vänta tills i morgon. Ja jag vet nu gör jag de igen, skjuter upp de till sista sekund och jaaaa jag vet jag får skylla mig själv. Men just nu pallar jag inte skolan och då skiter jag i den. That´s it!  Kommer ångra mig sen de vet jag men äh ids inte. Så ska gå och fixa mig lite innan jag rullar mig mot Boden :)!

De roligaste var ju:
Jag- Jag ska till Boden
Anonym- NEJ SARA NEJ!!!
Jag- eh jag ska till sofia!
Anonym- jaha jaa för du vet att vi är två mot en nu, och de betyder att vi är starkare än dig!

haha cp barn, men ändå gulligt :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0