together we can be alright.

slutade 10. Så gick på stan med Lena. Vi gick omkring och var rätt övertrötta så vi skrattade ganska mycket som alltid ;p.  När vi stog i kassan på HM och jag just skulle betala berättar jag till Lena att jag hade behövt köpa nya snoddar för att alla är borta plus att den jag fått av henne för länge sen har gått sönder, inge mer med de jag betalar och sen när vi kommer ut så tar Lena upp en snodd från fickan och säger "Jag snattade en snodd till dig Sara" HAHA och ni förstår inte hur mycket vi skrattade, helt sjukt, gangster Lena :'D!! Sen gick vi till kioskbaren för att hon skulle köpa godis, bestämde mig då för att köpa nötter för var verkligen tvungen att få nå i munnen, och eftersom jag blivit nyttig så blev de nötter. Så ställer mig och börjar plocka nötter så säger lena
- eh.. Sara ska du verkligen köpa nötter?
Jag - Ja..?
Lena - Vart är den gamla Sara jag känner fan inte igen dig längre
De roliga var ju att hon såg svin ledsen ut och de lät verkligen om att hon menade! haha åh den dära Lena hon är allt bra hon! :') Inhandlade mig iallafall två par nya leggins, kajal och en ny bh :)!

Nä nu tror jag att jag ska ta mig en PN innan jag och Tove ska ta oss en lång promenad, eftersom vi inte hinner fara och gymma idag :)! Så vi ses, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0