"sweetheart" ;)

Av någon konstig anledning så vet tydligen Adam mitt lösenord, eh hur gick de till? Så som ni ser har han lagt in ett gymt moget inlägg.  haha.

Okej gårkvällen bjöd på mycket, hade en underbar rolig kväll, vi bestämde oss för att göra en ny film. Så vi lånade en videokamera av Andé och sen forsattes de till Boden, där de blev bus i Boden! De blev mycket skratt och sjuka händeleser. Mer berättar jag inte ni får se när filmen är klar ;), den kommer bli grym haha! I slutet av kvällen träffade jag A, bestämde då att jag skulle sova dära, så tjejerna for hem och jag stannade. Vi drog vidare till Elin där vi tillbringade hela natten kom hem kanske kring 6 på morgonen. Vi sov inte en enda blund under hela natten så där kring 9-10 tiden så gick vi upp och åt frulle osv, myspys! Tog en tidig buss hem men den krongla så kom hem kring halv 1 , var ju tänkt att vi skulle till alko men de blev ej nå, sorry! .. Så när jag kom hem somnade jag dirr, fyfan så trött jag var, vaknade kring halv 5 och känner att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst , men nej måste tvinga mig att vara vaken. För måste göra klart svenska redovisningen sen efter de blir de att redigera filmen med Lena och Hannah. Frågan är ju bara om jag vill se klippen hahah! :') Nä nu ska jag försöka sätta igång med svenskan :) blä vill sova...

underbaraste natten på länge.

haha fråga inte änns - snart kommer filmen ;)

Kommentarer
Postat av: h

varför ber du om råd när du ändå gör tvärtom? skyll dig själv, du vet själv hur det slutar.

2009-09-17 @ 17:50:13
Postat av: Anonym

mena....

2009-09-17 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0