Just nu är de jobbigt..

Började 12.15 idag, skönt! Jag och Tove körde in till stan, Tove gjorde hål i tungan just innan skolan. En liten inpuls grej som hon helt plötsligt kom på att hon ville göra. Snäll som jag är följde jag med och höll handen ;D hehe!  Så nu har tjejen gjort hål i tungen, de är ju bara för att hon vill va som mig ;). Sen lyckades jag och Maja skämma ut oss lite under skolan också, ingen kommentar! men nu på fredag då jävlar Maja!  Efter skolan for jag till min kusin, åt och fikade eftersom han fyllde år. Grattis Simon :)! Sedan for jag till Tove där alex också var. Vi tog de lugngt planerade lite och så. For hem för ett tag sen är hur trött som helst så ska snart gå och sussa. Har ångest över hela den här veckan.. har så mkt att göra men jag pallar inte ..  ORKAR INTE SKOLAN !! Nu sova, de behövs verkligen ! bye

:/


Kommentarer
Postat av: Anonym

cykelhjälm cykelhjälm hela dan ;)

2009-09-14 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0