Don´t tell me your sorry because your not..

Dagen har ändå varit helt okej. Idrotten var rolig fast att jag dock inte kunde vara med på allt eller springa ordentligt utan att de gjorde ont.. De har dock blivit värre i foten så stannade hemma från träningen idag, fan ockå!..  Väl hemma har humöret sjunkit till noll, är så jälva ...... :/ jag pallar fan inte. Ska nog lägga mig och sussa ett tag för att försöka få upp humöret eftersom ikväll ska jag hänga med Lena, och då blir de nog inga ledsna miner, hatar bara att vara själv, och helst nu :/.. Hade gjort vad som helst för att få allt de här att försvinna, vad som helst!..  Nä nu ska jag sussa ett tag, bye. 

DON´T TELL ME YOUR SORRY BECAUSE YOUR NOT..
im moving on even if I don´t want to.
I hate this part, but im going to make it anyway!..


Kommentarer
Postat av: A

Det är jag visst & jag saknar dig.

2009-09-13 @ 16:09:01
Postat av: Per

Varför nämnde du inget om att bilen blev "stulen" på skolan?! ;)

2009-09-13 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0