Hur kunde du?

Dagen har varit jobbig. Först skola, sen promenerat på stan i någon timme, direkt efter de for jag och gymmade, han bara fara in på affären och köpa frukt innan jag for på min fotbollsträning, idag var jag med på nå passningsövningar, men foten är långt ifrån bra, pallar fan inte vill bara att den ska vara bra. Nu ligger jag i min säng och är helt slut, känner att min kropp måste få vila, även mitt huvud från tankar... Men innan de ska jag kolla runt på lite mobiler, ska som sagt beställa en ny, woho! :)

Varför är jag änns förvånad, när jag ändå visste vad som skulle hända?
Än en gång har du lämnat mig med gråten i halsen. Du lyckas verkligen bra..
Fan ockå ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0