I don't want a broken heart

haha cp Åberg, kom hit så ska jag daska dig! ;p

Skolan var chill vi slutade 10, MEN SYND BARA DÅ ATT JAG SKA SKRIVA PROV KLOCKAN 15............ De är sånna här gånger man vill hoppa!  Aja gick på stan med Lena och Sofia hittade en grymt fin tunika på gina, men innan jag köper den måste jag ha hunnit vara på alko, för att sedan se om jag får pengar över. Men vill verkligen ha den! Så vi får se hur mkt slöseri de blir :)!   Nä nu måste jag kankse läsa igenom bladet om jag har prov på, de kan vara en fördel att ha läst igenom de en gång iallafalla eller hur?. Men vet ändå att jag kommer få IG, suck..!

Efter skolan far jag till stugan, grillar och myser på. Försöka tänka på annat. Ska nog ta mig en långlång prommis också inne i skogen ! Finns de nå skönare än att ta en lång promenad med bra musik dunkades i öronen? De är som att tankarna försvinner ett litet tag. Exakt de jag behöver just nu. underbart!..

Nä nu ska jag sätta mig en stund och läsa duktig som jag är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0