I try to forgett..

Haha fyfan så sjuk kväll jag dör ! Hängde då med Tove, Hanna, Amanda, Alex, Åberg och Per. Vi blev grymt sugna på att äta nå så vi tog bilarna och for. Eftersom Per den nukkan har firrat körkortet körde ju han också bil, grattis din skit ;)! Vad jag och Tove gjorde inne på coop ska vi nog inte änns ta upp. Men kan ju tal om för er att vi hade de jävligt roligt. Vi kanske ska börja med de på hel tid att ....... på folk. De är fn lika för vi var bäst! hahaha, helst när vi sprang för våra liv, ojoj vi är fan sjuka!  Aja sen ides vi inte fara hem och tråka så vi for och gled bil, Först så for vi och gled lite på örnäset och DÄR hamnade vi i en nära döden upplevelse!

Jag kör lite fortre än vad jag brukar och de kommer en kurva, jag forsätter att gasa sen inser jag att kurvan är jävligt skarp jag får panik och svänger allt jag kan och känner hur hjulen börjar lyfta sig på vänster sida. och de enda jag hinner tänka på var "fan, jag har inge bälte, vi kommer dö allihopa" gruset på vägen gjorde ju de ju inte bättre. Men vi överlevde. Vi stannade en bit bort chockade som fan. Per och dom som hade kört baki oss och sett allt frågade vad fan vi höll på med, ja den frågan ställde vi oss själva, vad fan hände? :o Fyfan de var jävligt länge sen jag blivit så rädd :o!!!!!!!!!!    inte nog med att vi höll på dö, SEN

drog vi ut till skogen typ långt åt helvette MÖRKT. Då vi mitt iallt ser en gubbe stå mitt inne i skogen :O! SKOJA INTE om vi blev rädda fysatan, och de sjuka är att han stog kvar på samma ställe när vi for tillbaka. FAN vad vi skrek, Tove klättrade som en galning jag försökte gömma mig , täcka mig för kniven han skulle kasta in i rutan! JÄVLA MÖRDARE!  fyfan aja sen for vi hem till Tove och såg film, just kommt hem ska tvätta bort sminket sen somna, försöka iallafall helt galen kväll, sjukt kul! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0