Om du bara visste hur bra du kan få mig att må!

Haha men Åberg jag måste ju fira att jag blivit nyttig med två dagars ;D haha!
Igår pallade jag inte vara kvar i skolan så jag for hem, åt lite sen for jag hem till A. Han blev lite förvånad när jag kom och väckte han, haha sötnos!  Så jag spenderade hela min dag/kväll/natt och morgon med han! Alltid lika underbart fast att de blev typ 2 timmars sömn.  haha vet inte riktigt vad jag ska säga men de var iallafall kul :D! Dock vare mindre kul att vakna på morgonen när klockan ringde. Var så grymt nära att sjukanmäla mig och bara ligga kvar i sängen hela dagen, men inte,  vi båda kämpade oss upp, han skulle också upp tidigt så de kändes lite bättre när han också var vaken :)!  Men skolan har gått tungt och då menar jag verkligen tungt vet inte hur många gånger jag hållt på somna, och  har huvudverk. Nä vill bara tillbaka och mysa! Men får vänta tills lite senare, far nog tillbaka efter att jag varit och kollat på min match :)!  Näfan nu är jag för övertrött sitter bara och skrattar åt allt, eller kankse inte åt allt men åt saker som hände igår haha!  Nä nu slutar jag om en halvtimme, efter jag slutat blir de att fara och köpa en hårfärg och färga håret, nu är de fan dags!  NÄ NU SKA JAG FAN DRA BYE ;).

Tove du är bäst bäst bäst<3


Kommentarer
Postat av: Åberg

I och för sig är det ett steg på vägen från 3-4 dagars ;)

2009-09-02 @ 17:48:36
Postat av: Tove

jag älskar dig <3

2009-09-02 @ 20:24:03
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0