Jag måste göra de för mitt eget bästa..

Gårdagen va en jobbig dag haha. Jag kämpade verkligen mig igenom den (y).  Var iallafall med Tove vi drog in till stan där vi träffade alex och amanda var lite sociala med dom innan vi gick och åt på max och köpte godis. Sedan vidare hem eller vi for förbi lövskär, ETT STORT MISSTAG. Vi var själva och de va svart ute. Kan ju bara säga en sak vi TÄCKTE skott! haha. Inte okej att vi leker med döden, någon dag kommer de fan att hända nå :o! Aja vi drog sedan hem till Tove dit kom även alex och åberg. Kvällen slutade med att jag sov hos Tove :). På morgonen for jag och höll henne sällskap medans hon jobbade. Gjorde även bort min fotouppgift, skönt! Nu snart ska jag iväg och träna ett knattelag i fotboll, haha!

Tove du får mig alltid att må så jävla bra, vi är så sjuka tillsammans så ingen fattar. De är fan lika att jag flyttar hem till dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0