Än kan du få mitt hjärta att slå frivolter

"Saras rådgivare, nää de är fan inte okej, de är fan nå fel. haha fyfan"

Glömde ju skriva att igår kväll fick jag ett mkt oväntat sms som var hur gulligt som helst och jag blev faktiskt glad av de :)! 

Stugbesöket var helt underbart, de behövdes. Långprommis med hundarna, grilla och bara ta de lugnt, skönt! Nu ligger jag här hemma i min säng och ser någon film på 5:an.


Jag vet inte, men de som hände idag fick mig att må bra, de var om att en liten bit av den stora klumpen försvann. Än kan du få mitt hjärta att slå frivolter, mina händer att skaka och fjärilarna i magen att flyga. Men fast allt detta så vet jag inte. Alla säger ............ Men dom vet inte hur underbar du är, dom vet bara din dåliga sida. Nä vi får se, vi får ta dagarna som dom kommer, vet att du har mkt men de ska ändå inte gå ut över mig..

Nä nu blir de sängen och tv:n som gäller puss.





Kommentarer
Postat av: H

För ditt eget bästa.. låt inte dom bra sidorna ta över dom dåliga. Du vet hur dåligt du brukar må. Det finns andra, bättre.. med minst lika underbara bra sidor och färre dåliga.

2009-09-15 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0