You just fall a little further everytime

Haha men jag blev så jävla arg och jag har förträngt de, nu är den nya mobilen påväg, ingen skada skedd åberg ;D !

Kom just hem från träning, galet less jag är på foten och att jag inte kan vara med på allting, kan ju typ bara springa... Så ingen match på söndag för min del iallafall och de suger häst röv, hade verkligen vela vara med!!!! Aja sitter och väntar på att bastun ska bli varm sen blir de en skål popcorn och idol tittande som gäller. Sen får jag se om jag orkar göra religion läxan eller om jag ska skjuta upp den ännu mer. De skulle inte alls förvåna mig om jag sitter sent på söndags kvälllen och panik skriver, that´s me.. Nä aja känner att jag börjar bli sjuk ockå, underbart!  Nä nu ropar pappa att bastun är klar så ska dra mig vi ses.  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0