Im sleeping with ghost

Min lördag blev räddad, tack gode gud för de för vem vet annars vad jag hade gjort!
Lördagen blev iallafall awesome, men de spårade lite som vanligt där på slutet av kvällen, hjälp vafan hände? haha.
Eftersom att jag har blivit rätt bortskämd med att få sova brevid min älskling hatar jag att sova själv så fick mig en sovkamrat (y). Morgonen startades med en kall cola och chips, hur underbart som helst, resten av den kvällen vill jag inte änns prata om, ojoj! ;D
Idag på skolan har jag och Lena mest flummat runt som vanligt. Lena lurade även med mig på max, JAG HATAR DIG!! Dock vare någon som hade förgiftat maten typ för jag mådde verkligen inte bra efter de. De kan lena konstantera ;D!
Lena du är awesome, ibland undrar jag vad fan jag hade gjort utan dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0