Im going insane!..

De har hänt rätt mycket under två dagar!
De började med att jag och Lena fick pengar för att äta på MAX av våran mentor för att vi hade jobbat så bra på lektionen, visst vare så, du och jag Lena ;D!  Sedan blev de filmning som stog på schemat!  For och skrämde Johanna Nilsson så att hon sket på sig, haha as kul!  Sedan skulle vi fara och skrämma Adam i Boden också men vi misslyckades tyvärr haha !. Men mysigt att få träffa han iallafall <3

Sedan for vi hem till Lena och sov !
Måste få säga förlåt till Lena och Hannah för att jag förstörde eran kväll pga att en annan människa förstörde min..
Men de var som att allt bara exploderade, var tvungen få ut de.. tack för att ni fanns där <3!


På morgonen var de bara på med alla kläder som fanns och bege sig upp  till måttsundsbacken där de blev bla tefatsåkning! haha. sen fick jag KÄMPA mig upp helt själv upp för hela backen, gissa om jag var död när jag kom fram till bilen ? medans latjävla ungarna ÅKTE ner för backen! haha detta ska ni få igen för ;)

Nä har just pratat med min älskling, så mitt humör är på toppp. Ska gå och duscha nu sen sängen. Sovgott :)

Alla borde ha en vän som dig, du är helt enkelt bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0