Men ingenting kan bli vad det var..

Efter att Lena hade kommit hem från tandis så var de bara på med alla kläder man hittade för då var de dags att ut och busa igen plus att köpa lite onyttigt skit :)!  Sedan for vi hem och redigerade ihop en liten trailer till den stora filmen som kommer snart ;p!

Aja har iallafall nyss duschat och ligger i min säng och försöker bli trött men de känns omöjligt när tankarna är som en storm inuti mitt huvud. Jag.. nä finner inte änns några ord, fan också : (
Faan vad jag hatar att vara själv, de suger så mycket så jag funderar på om jag ska ta mig en promenad tillbaka till Måttsund där man alltid får sig ett leende på läpparna <3

Här är iallafall trailern, kolla och njut ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0