Sorry (a)

hahha ooops har tydligen skrivit lite fel i de förra inlägget ;p!
LENA JOSEFSSON HAR INTE KROCKAT !
de ska stå att hon var nära på att krocka, sorry alla skriver fel någon gång ! (A).

Måste även få berätta att Lena Josefsson är nog den bästa människan på jorden!
Alla borde fan ha en vän som dig, kan inte änns beskriva hur glad jag är för att jag har dig!
Du är en vän som aldrig svikar och alltid ställer upp och som alltid finns där!
Hur fan hade mitt liv sett ut om jag inte hade träffat dig, galet!
Känns fan som vi känt varandra hela livet!
true friendship never ends!  <3


Kommentarer
Postat av: Lena

desamma hörru :) <3333

2010-02-15 @ 17:22:40
URL: http://www.lenajosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0