This is the best feeling

Jag och Adam sov till klockan 9 på kvällen, då bestämde vi oss för att äta "frukost" på max. Vilket var underbart gott!
och i måndags hade vi en romantiskmiddag på shell ;)! awesome.
Var tvungen vakna tidigt för att jag skulle till äckel tandläkarn!
Mamma är än chockad över att min bil startade i morse när de är -30 och den har inte stått i någon motorvärmare.
"De är helt otroligt Sara att din bil startade. Den startar när de är -30 och den går alltid bara på ångorna, du får fan inte sälja den! . Helt otroligt"
Har iallafall nyss duschat nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten är as hungrig!
Sen så kanske jag far tillbaka till Boden får se vad som händer :)!
Mamma har även varit snäll och köpt ett till slingpaket åt mig, YES!
6 slingpaketet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0