People that are meant to be together, always find their way at the end

Lördags drog jag somsagt till min älskling och myste på i hans nya lägenhet.
Hur skönt, och hur mysigt som helst! <3.

Vi har väll inte gjort så mycket myst på och fått lite besök då och då.
Söndag städade vi lite och gjorde mat innan vi kröp ner i soffan för att se söndagsfilmen med chips och godis !
Måndagmorgonen var hur jobbig som helst!.. Inte alls taggad på kliva upp ur den sköna sängen och ta mig till Luleå för att gå på lektion.. Men jag gjorde de!
Mamma kom sedan och hämtade mig efter första lektionen eftersom jag inte börjar förräns klockan 2 igen!
så ska gå och ta mig en PN nu !
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0