You are the best part in my life

Helgen har jag spenderat med min snygging :)!
Fredag blev de lite fest och resten av dagarna har vi bara myst på.
Jag hatar verkligen att jag går skola för då måste jag alltid hem, och de suger så jävla mycket. Hatar de alltid lika mycket att behöva fara hem från han plus att somna själv i sin säng, kan jag inte bara få hoppa av skolan?..

I morse när jag vaknade hade jag så ont i min hals att jag knappt kunde svälja, så bestämde mig för att vara hemma. Tror jag måste till vårdcentralen med min hals för den tjorvar hela tiden.. Jag som hade tänkt fara och träna idag, jävla SKIT!

Jag saknar min pappa : (..

lite bilder från fredags.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0