alkohol=bajs, skooooja!

Nykommen hem från efterfesten!
De har varit en bra kväll. Träffat hur många trevliga och underbara människor som helst,  tack för en bra kväll! ;)
Men inge mer alkohol för mig förrän studenten.
fuck de sket ju sig eftersom jag är bjuden på fest hos Jennifer näst nästa helg!
men efter de då! .

Som ni märker överlevde jag fotbollsträningen, och direkt efter den for jag till Boden och mös på :).
Morgon dagen var dock mindre rolig när  jag kände all den träningvärken som jg hade fptt :s, kunde knappt gå!

fuck nää nu är de nog dags för sängen tror jag, måste ladda upp med mycket vatten klarar inte av att vara bakis i morgon, men de lär jag väll ändå bli! sugarsle vad de suger! ..

Nääää nu mat, vatten sen the bed! syns i morgon alla snyggingar, ppussspuss!

saknar min älskling redan, kom och mys med mig nu. Galet myssjuk! <3!

bilder kommer imogon ellernå!
Saknar dig också Tove som fan!
Du kommer alltid vara som en syster för mig!
och jag kommer alltid att älska dig mest, du är en del av mig som inge kan ersätta, någonsin!
Jag hoppas att du fattar att du är mitt hjärta, förevigt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0